Jump to content
The Education Forum

Recommended Posts

Vitejte

Pedagogicke Forum je forum urcene pro debaty kolem politiky, kultury, pedagogiky, skolstvi a mnoho jinych tematu. Proste zalezi na zajmu a tez na zvedavosti.

Pedagogicke Forum je forum vytvorene v Anglii anglickymi pedagogiky. Aby bylo co nejpristupnejsi jsou zde tez mensi fora kde debaty jsou vedene v ruznych evropskych jazycich. Forum pro cestinu bylo vytvoreno zacatkem brezna.

Proc? Vzdyt jiz existuji ceska pedagogicka fora v Cechach, namitnete. Myslim si, ze musi byt vice ucitelu mluvicich cesky nez ja, kteri vyucuji v ruznych evropskych skolach. Anebo vlastne ve skolach roztrousenych po celem svete. Myslim si, ze tohle debatni forum by mohlo byt mistem kde bychom se vsichni mohli potkavat. My, kteri zijeme a ucime ”v cizine” a vy kteri zijete a ucite doma.

Kdo jsem ja? Jmenuji se Dalibor Svoboda a pracuji jako gymnazialni ucitel na predmesti Stockholmu. Do Svedska jsem emigroval (ach jake tvrde slovo, ”emigroval”!) na podzim v roku 1968. Az doposud jsem se na Pedagogickem foru zucastnil ruznych politickych a pedagogickych debat vedenych v anglictine a ve svedstine.

Kdyz pisi tohle pozvani k debatam vidim, ze muj pocitac neni zadaptovan na cestinu. Slova jsou tedy bez hacku a carek. Doufam, ze Vas to nerozlobi. Pokusim se to casem napravit.

Ucastnici debat se musi registrovat. Registrace je velice jednoducha:

Zmacknete „Register“.

1. Do objevicich se peti tabulek napisete nejdrive svoje jmeno anebo prejeteli si byt anonymni svuj pseudonym.

2. Do druhe tabulky napiste Vami zvolene heslo, ktere Vam umozni kdykoliv znovu navstivit nase forum.

3. Potvrdte heslo.

4. Sdelte Vasi e-mailovo adresu do ctvrte tabulky.

5. Nakonec, podvrte Vasi e-mailovou adresu.

Jeste jednou, vitam Vas.

Dalibor Svoboda

Edited by Dalibor Svoboda
Link to comment
Share on other sites